پرسشنامه رضایت شغلی مشتری ویژه مراجعان امور بانکی

این پرسشنامه با ۳۴ سؤال مخصوص بانک صادرات طراحی شد. این پرسشنامه ضمن سنجش رضایت مشتری، در کل چهار ملاک عمده رضایت به شرح زیر را می سنجد:

کارکنان بانک: این ملاک شامل همه خصوصیات کارکنان از جمله مهارت ها و دانش ، مسئولیت پذیری،

ارتباطات، تشریک مساعی با مشتریان و روابط دوستانه با آنهاست؛

دستاوردها: محصولات و خدمات متنوع بانک مانند تنوع خدمات، بازپرداخت وام ها و هزینه خدمات؛

خدمات: شامل ملاک نحوه ارائه خدمات در بانک به مشتریان از جمله زمان انتظار، میزان اطلاع رسانی درباره

خدمات و موجودی بانک؛

دسترسی: شامل گستردگی شبکه بانکی، محل شعب و میزان نظم و آشفتگی در سیستم خدمات

پرسشنامه استاندارد:

پرسشنامه استاندارد پرسشنامه‌ای است که به واسطه یک پژوهش و با   «هدف ساخت پرسشنامه» به دنیای علم معرفی شده باشد، به طوریکه شواهد روان سنجی و مورد تأیید بودن این پرسشنامه در قالب یک مقاله علمی – پژوهشی یا مقاله بین المللی ارائه گردیده باشد.

 

مشخصات پرسشنامه
روایی و پایایی:دارد
طریقه نمره گزاری:دارد
مخصوص پایان نامه و مقالات
تعدادسولات:۳۴
قیمت:۲۶۰۰تومان
طراحی سایت بهینه سازی سایت

طراحی سایت