دانلود پرسشنامه فرآیندهای سازمانی، فناوری اطلاعات و استراتژی های بازاریابی
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر اجرای استراتژیهای بازاریابی
نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
پرسشنامه استاندارد:
پرسشنامه استاندارد پرسشنامهای است که به واسطه یک پژوهش و با «هدف ساخت پرسشنامه» به دنیای علم معرفی شده باشد، به طوریکه شواهد روان سنجی و مورد تأیید بودن این پرسشنامه در قالب یک مقاله علمی – پژوهشی یا مقاله بین المللی ارائه گردیده باشد.
مشخصات پرسشنامه |
---|
روایی و پایایی:دارد |
طریقه نمره گزاری:دارد |
مخصوص پایان نامه و مقالات |
تعدادسولات:۲۴ |
قیمت۶۰۰۰ تومان |
پاسخ دهید