پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن

هدف پرسشنامه : بررسی رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان

نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.

توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات : ۹

نوع فایل : Word 2007

کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی

روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راه‌دان، تهران.

مشخصات پرسشنامه
روایی و پایایی:دارد
طریقه نمره گزاری:دارد
مخصوص پایان نامه و مقالات
تعداد سولات :۹
قیمت:۳۰۰۰تومان
طراحی سایت بهینه سازی سایت

طراحی سایت