پرسشنامه رضایت مشتری و پیامدهای آن
هدف پرسشنامه : بررسی رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان
نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات پرسشنامه با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : ۹
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
مشخصات پرسشنامه |
---|
روایی و پایایی:دارد |
طریقه نمره گزاری:دارد |
مخصوص پایان نامه و مقالات |
تعداد سولات :۹ |
قیمت:۳۰۰۰تومان |
پاسخ دهید